اعضاء دوره اول

اعضاء دوره اول

اعضاء دوره اول انتخابات شورای اسلامی روستای ده نمک آرادان  :   اعضاء دوره اول انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۸ برگزار شد .در این دوره از انتخابات شورای روستای ده نمک شرکت کنندگان بیشماری جهت عضویت در انتخابات ثبت نام نمودند. دوره اول انتخابات شورای  اسلامی شهر و روستاها که از سال ۱۳۷۸ شروع و تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۸۲ به طول انجامید. اعضاء محترم شورای اسلامی روستای ده نمک به قرار ذیل از سوی مردم روستا انتخاب گردیدند . ۱- آقای مجید نمکی فرزند  علی نمکی با بیشترین آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی روستای تاریخی ده نمک انتخاب گردید . ۲-  مرحوم آقای عیسی نمکی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی روستای ده نمک انتخاب گردید . ۳- آقای حمید ناظریه فرزند قنبر به عنوان عضو شورا انتخاب گردید . بر اساس قانون، در روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور که دارای دست کم ۱۰۰ نفر سکنه باشند، شورای اسلامی روستا تشکیل می‌شود. در روستاهای زیر ۱۵۰۰ نفر سه نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی البدل خواهند داشت و در روستاهای بالای ۱۵۰۰ نفر نفرات معکوس خواهد گردید .  منتخب شورای روستای ده نمک آقای مجید نمکی در پیامی پس از انتخاب در دور اول خطاب به مردم روستا عنوان فرمودند : آثار باستانی هر کشور پیشینه تاریخی آن کشور محسوب می گردد و این آثار دارای ارزش و اهمیت فراوانی هستند مردم با دیدن آنها به ارزش های انسانی پی می برند و آثار باستانی را میراثی همگانی می دانند. هر تکه ای از روستای ده نمک دارای ارزش تاریخی است و تمدنی چند هزارساله دارد و برای حفظ و نگهداری آن باید تلاش بسیار نمود. مسئولیت ما به عنوان امانتدار در حفظ آثار باستانی به جا مانده از گذشتگان ، رساندن آن به دست آیندگان است